logologo_small

UčPS navštívilo sídlo Google Slovensko

pondelok, 26.08.2013|Posledná aktualizácia 23.10.2019 22:13
Autor: Michael Válek, Lukáš Pitek

Členovia a priatelia UčPS sa v sprievode Ondreja Sočuvku, manažéra Google Slovensko, zúčastnili na interaktívnej návšteve pobočky Google na Slovensku, kde mohli nielen obdivovať jedinečnú syntézu moderného s klasickým v podobe originálnych priestorov, ale sa aj oboznámiť s interaktívnymi Google projektmi, ktoré modernizujú, technicky inovujú a uľahčujú tak profesionálny život, ako aj bežný život každého človeka v dnešnej internet-globálnej spoločnosti.

1/ Priestory spoločnosti Google Slovensko

Členovia a priatelia UčPS sa v sprievode Ondreja Sočuvku, manažéra Google Slovensko, zúčastnili na interaktívnej návšteve pobočky Google na Slovensku, kde mohli nielen obdivovať jedinečnú syntézu moderného s klasickým v podobe originálnych priestorov, ale sa aj oboznámiť s interaktívnymi Google projektmi, ktoré modernizujú, technicky inovujú a uľahčujú tak profesionálny život, ako aj bežný život každého človeka v dnešnej internet-globálnej spoločnosti.

Manažér Google Slovensko, Ondrej Sočuvka, sa na adresu „mozgov“ v pozadí Google projektov vyjadril, že na každoročnom stretnutí Mountain View v Kalifornii, predstavitelia Google myslia vo svojich projektoch nadčasovo. Po prehliadke Google v jeho priestoroch na Slovensku musel každý súhlasiť, že Onrej Sočuvka s určitosťou patrí medzi nich. Nezvyčajným zariadením kancelárií, ktoré podnecujú kreativitu „na počkanie“ dokázal, že sa dá vytvoriť pracovné prostredie, v ktorom je radosť pracovať a vykazovať pri tom aj výborné výsledky.

Prvá miestnosť odokryla dušu samotnej spoločnosti Google – udržiavať jedinečnú klasiku popieraním spojenia „nenávratná“ a spojiť ju, respektíve dokázať jej možné a nevyhnutné udržiavanie pomocou dnešnej modernej doby, v tomto prípade aj technológií. Miestnosť zvaná „Margita Figuli“ hrala starými vinylovými platňami v rytme názvu Google, strop bol zdobený vzorom Bellagio palácu vo Vegas a pozlatený strom múdrosti, ktorý slúžil ako knižnica pre zaujímavé knihy, bol skutočne materializovaným symbolizmom k naturalizmu Margite Figuli.

Kancelária „s chrobákom“ ukázala polovicu automobilu Volkswagen Beetle dokazujúc výnimočnosť Google, ako aj prechod 2D obrazu Nepálu do skutočnosti v podobe nepálskych vlajočiek. Hlavné pracovisko, teda tretia kancelária, v sebe skrývalo históriu v podobe rádia Jozefa Murgaša, odkiaľ mali všetci pracovníci k dispozícii elektronickú kolobežku Google na presun medzi kanceláriami.

2/ Produkty spoločnosti Google

  1. Čo sa týka služby Google Hangouts, Google postavil platformu vysokého štandardu službám s konkurenčným obsahom, ktorý spočíva nielen v bohatom a pestrom obsahu služby, ale navyše bez poplatku. Google Hangouts neumožňuje len bezplatné konferenčné hovory, ktoré sú využiteľné tak pre personálne účely, ako aj pre profesionálnu sféru, ale ponúka aj online rozhovory updatovateľné priamo na YouTube, ideálne pre verejné diskusie moderované tvorcom Hangoutu s možnosťou pripúšťať do diskusií nielen jej aktívnych účastníkov, ale umožňuje zapojiť aj divákov, ktorí môžu klásť otázky alebo prípadne konfrontovať názor účastníkov. V skratke, Google Hangouts tvorí z reálnych vzdialeností a hraníc imaginárny pojem a umožňuje osobne aj profesionálne spájať ľudí z celého sveta.
  2. Google online kurzy posúvajú hranice vzdelávania na univerzálny online level, modernizujú metódy vzdelávania a prispôsobujú ich potrebám dnešnej spoločnosti, a to užívateľskou jednoduchosťou a zároveň komplexnosťou čo sa týka možností služby, online prenosom, ktorý redukuje osobný čas používateľa a taktiež s možnosťou vytvorenia testu, ktorý potvrdí, alebo naopak nepotvrdí efektivitu či už online kurzu, alebo Vašej pozornosti. Google online kurzy konvertujú zaoceánsky trend online vzdelávania do univerzálnej výbavy každej osoby, ktorá má čo intelektuálne ponúknuť.
  3. Čo bolo najviac prekvapivé, bola prezentácia Google +1, ktorá ozrejmila nekonkurenčné úmysly k iným sociálnym sieťam určeným skôr pre zábavu a priateľov. Google+1, mienený ako internetový a interaktívny profesionálny nástroj, je vykonštruovaný tak, aby jeho aplikácia bola univerzálna pre akékoľvek profesionálne odvetie, pre akúkoľvek profesionálne pohybujúcu sa osobu, a to vďaka tomu, že prihlásenie účtu je automatické s prihlásením účtu GMAIL, alebo aj kvôli tzv. kruhom, ktoré uľahčujú zaradiť si osobu pod konkrétny profesionálny alebo záujmový obsah, čo umožňuje rýchlejšie a efektívnejšie šírenie informácií.
Michael Válek, Lukáš Pitek
Mohlo by vás zaujímať

Konferencia ŠPORT A SPOLOČNOSŤ - 6. Blok - Šport a legislatíva

8.11.2023

Konferencia ŠPORT A SPOLOČNOSŤ - 1. Blok - Šport očami politikov

2.10.2023

PROGRAM konferencie Šport a právo 2022

12.10.2022

Fotogaléria z konferencie Šport a médiá 2022

3.6.2022

Úvodný príhovor Jána Letka ku konferencii „Šport a médiá 2022“

3.6.2022

PROGRAM konferencie Šport a médiá 2022

3.6.2022

Konferencia "Šport a médiá 2022"

3.6.2022

FAQ00052 - 40. Môže klub alebo zväz (zväzový predpis) podmieniť povolenie/vykonanie prestupu športovca do iného/nového klubu vykonaním úhrady výchovného materské...

1.3.2022

FAQ00053 - 39. K analýze uvedenej problematike boli použité nasledujúce predpisy a dokumenty: Zák. č. 440/2015 Z. z. o športe a o zmene a doplne...

1.3.2022

FAQ00054 - 38. Futbalovému klubu v prípade zmluvy o príprave talentovaného športovca vzniká záväzok uhrádzať talentovanému športovcovi aj mzdu? V zákone o športe...

1.3.2022

FAQ00055 - 37. Zakladá samotný status amatérskeho športovca nejaké povinnosti pre športovú organizáciu alebo športovca? Nemyslím povinnosť zápisu do registra fyz...

1.3.2022

FAQ00056 - 36. Môže športovec do 15 rokov veku uzatvoriť so športovou organizáciou zmluvu o amatérskom vykonávaní športu?

1.3.2022

FAQ00057 - 35. Môže športovec do 15 rokov veku uzatvoriť so športovou organizáciou zmluvu o príprave talentovaného športovca?

1.3.2022

FAQ00058 - 34. Možno zmluvu o príprave talentovaného športovca v zmysle § 48 Zákona o športe uzatvoriť výlučne len so športovcom, ktorý je v čase uzatvorenia tej...

1.3.2022

FAQ00059 - 33. Je talentovaný športovec povinný uhrádzať náklady športovej organizácii v zmysle vyššie uvedeného ustanovenia § 48 ods. 6 Zákona o športe aj v tom...

1.3.2022